غيب نشين ملكوت

پيشنهاد شد كه در رابطه با يادواره شهيد معظّم حجةالاسلام و المسلمين مرحوم آقاى حاج سيّد عبدالحسين دستغيب(قدّس سرّه) كلمه‏اى بنويسم:
ياد اين شهيد در دل عاشقان فضيلت و ملّت وفادار ايران زنده است. مسجد و محراب و منبر شيراز نغمه ملكوتى اين شهيد راه اسلام را از ياد نمى‏برند، درسهاى انسان‏ساز ايشان كه در قلب انسانهاى متعهّد غوغا برپا مى‏كرد جاويدان است.
دستغيب در دستِ غيب‏نشينان ملكوت سپرده شد و در آغوش رفيق اعلى آرميد، او نمرده كه زندگانى جاويد در جرگه پرده‏نشينان قدس و عاشقان لقاء اللّه يافت.
از خدا بى‏خبرانى كه همّت بر قتل اين رهبران فضيلت و رهروان به سوى محبوب گماشته‏اند، با فضيلت و حق‏طلبى مخالفند، اينان گمان مى‏كنند كه با اين حركات غير انسانى مذبوحانه، در صف عاشقان شهادت و سوختگان در راه پيوستن به لقاء اللّه شكافى پيدا مى‏شود. اينان طعم ايمان به غيب و عشق به محبوب را نچشيده و شب‏پره‏گانى هستند كه از وصل آفتاب گريزانند و مردگانى هستند به صورت زندگان كه با اعمال وحشيانه خود مى‏خواهند سدّ راه حقيقت كنند و اسلام عزيز را به خيال فاسد خود به تباهى كشند.
خداوند قادر اسلام بزرگ را فروفرستاده و حفظ و نگهبانى آن را تضمين فرموده است. از خداوند تعالى رحمت براى شهيدان خصوصاً اين شهيد معلّم اخلاق و مهذّب نفوس و مرشد مردم خواستار و براى بازماندگانش صبر و اجر مسألت مى‏نمايم.
و السلام على عباد اللّه الصالحين
هشتم ربيع الأوّل 1402
روح‏اللّه الموسوى الخمينى
منبع:www.dastgheib.ir